fyfan

Hatar att man mår så här i flera veckor.. Varför kan det inte bli bra bara?
Känns som att jag ska spy varje gång jag äter och det är inte alls bekvämt..
Men jag ska ta kontakt med läkare och sånt nu så får vi se vad som händer sen.
 
Iaf, idag så har jag haft 2 lektioner hittills och det har gått bra förutom att min data lagga ur. ;s
Sitter just nu och tar detl lungt med 2 kompisar , ska snart kila till nästa lektion då vi har naturkunskap och vi ska göra omprov på det vi failade på nästan allihopa haha! :( Men jag ska ta och prata med läraren och fråga om jag kan göra det vid ett annat tillfälle istället för mår inte alls bra just och jag kan inte dra hem för då missar jag för mycket som jag redan gjort tidiare och det är inte bra. Mina föräldrar blir lite sisåååådär om jag skolkar eller helt enkelt kommer försent till en lektion. Ska fixa alla läxor och sånt ikväll eller imorgon också så att det blir klart. Så jag inte behöver stressa med allting senare. Vill helst slippa alla läxor och prov nu men icke sa nicke det får vi inte. Men jag hoppas det blir bättre så småningom :)
 
Efter skolan ska jag ta en fika med en väldigt bra vän och prata massa. Och även va med henne en sväng antar jag. Innan jag drar på träning ikväll klockan 19.00 , boxpass fyfan nu ska folk få se vem jag egentligen är! mohaha! ;)
Ska träna med mina kära vänner Jenna Och Tobbe, dem är typ 24-25 bast men ändå lix? :D Kommer ligga på marken sen haha :( Nej skoja bara, jag ska va stark haha! :D  Missar dock Moviekids som jag egentligen skulle varit på, Linus behöver hjälp där med typ 50 barn men jag måste ta tag i träningen nu så hinner inte dit! :( Ledsen för det Linus men nästa gång kommer jag, haha! ;)
Ska be mammi komma in med träningskläder som jag glömde imorse också, haha.. Lyckat? - nej (;
 
Ska även se om min lilla plutt kan svara på sms snart också. :') Saknar honom, hans sms och samtalen. <3
 
Men ska kila till lektionen nu, vi hörs! :*
Reprisbild yao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0