Del 4

Del 4 på frågestunden! 
 
Postat av Anonym: är du hellre seriös eller oseriös?
Svar: Både och! 
 
Postat av Anonym: varför har du 3 s i ditt efternamn på bloggen? :)
Svar: Gillar och stava mitt efternamn med 3 s ! ;) 
 
Postat av Anonym: ser du framemot att svara på alla frågor?
Svar: Det får mig och göra något så självklart! 
 
Postat av Anonym: vad gör du på dagarna? vad går du för linje i skolan?
Svar: Skola, kompisar & läxor! Restaurang och livsmedel!
 
Postat av Anonym: är du stolt över dig själv? :)
Svar: Beror på vad man syftar på! :) 
 
Postat av Anonym: Matias eller vänner?
Svar: haha? Både och såklart! 
 
Postat av Anonym: skulle du kunna tänka dig å skaffa barn nu?
Svar: Inte just nu men vore mysigt med en liten bebis! :)
 
Postat av Anonym: vad tycker du om på din pojkvän mest?
Svar: Leendét, ögonen & det ruffsiga gulliga håret! :) 
 
Postat av achmed: kan du se vilka som läser din blogg? typ som på nattstad där kan man typ trycka å se typ namn osv på vilka som bara har klickat in liksom :)
Svar: Nej det kan jag nog inte men kan se hur många som läser den dagligen! :) 
 
Postat av Anonym: hur många läsare har du i månaden?
Svar: Olika eftersom att jag oftast glömmer bort och blogga haha.
 
Postat av Anonym: kommer du ha mer frågestunder denna månaden eller kommer du vänta ett tag nu?
Svar: hm.. Vi får väl se! 
 
Postat av Anonym: svarar du ärligt på alla frågor?
Svar: Ah typ! ;) 
 
Postat av Anonym: kladdkaka eller muffins? :)
Svar: både och faktiskt! :) 
 
Postat av Anonym: hahahahaaha, såg på din fb några as dryga kommentarer varför är du så dryg mot din pojkvän? ;D
Svar: haha.. vi har bråkat en hel del och jag kan inte släppa våra bråk och det som hänt! ):
 
Postat av Anonym: vad har du för telefon?
Svar: Just nu INGEN! Men annars har jag Iphone 4S! :D 
 
Postat av Anonym: one pice eller mjukisar?
Svar: Mjukisar! Använder min onepiece någon gång ibland när jag inte orkar ta på mig kläder typ haha! 
 
Postat av Anonym: varför skriver du typ aldrig om dig själv på bloggen? :)
Svar: Jag vill inte få ut så mycket information om mig, men det står typ det mesta på högersida av bloggen!
 
Postat av Anonym: bästa film?
Svar: Kärleksfilmer (a) Mest romantiskt då man är med sin pojkvän, dock gillar inte min pojkvän romantiska eller ja kärleksfilmer.. Så det är lite svårt och kolla film med honom :/ 
 
Postat av Anonym: vem saknar du just nu?
Svar: några stycken!
 
Postat av Anonym: det finaste din pojkvän gjort för dig? det dummaste han gjort?
Svar: Det finaste är väl när han gav mig armbandet :') Och sen har han även bjudit på mat osv! 
Det dummaste han har gjort är väl att han hade halvnakna bilder på tjejer i telefonen när vi var tillsammans dock var en av dem bilderna på min kompis.. Och sen trodde han inte att det var seriöst första månaden heller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0