Del 1 på frågestunden här!

Svarar på en del av frågorna nu i del 1 pga att en viss person spammat med typ 100 frågor ;) 
Så här får ni era svar :D 
 
Postad av Emma: vilket är ditt bästa minne som du har haft under detta året? <3 

Svar: Jadu bästa, har haft så otroligt många minnen hittills och flera av dem har varit bland dem bästa! :) så finns nog inte bara ett minne jag kan säga, puss! <3
 
Postad av Camilla: Vem är din absolut bästa vän? ;9<3
 
Svar: Jadu.. Du kan mig innan och utantill så borde ju vara du? Men har också Emma, Kristin och några till. :) <3
 
Postad av Anonym: Om du fick välja att bo precis vart du ville, vart skulle du hamna då? & med vem? :)
 
Svar: Vet vem du är oavsett om du skriver anonym haha ;) Jag skulle vilja bo i Göteborg! Tillsammans med en väldigt bra vän! :) 
 
Postat av Anonym: vad är du mest rädd för?
 
Svar: Jag är rädd för spindlar, ormar, möss. ;$
 
Postat av Anonym:  tycker du dela gardie skolan är bra? själv tycker jag den är skit (A)
 
Svar: Den är ju en av världens bästa & största gymnasieskolor så ;) Den är faktiskt bra! :) Haha bah för att du går på katedral :* 
 
Postat av Anonym: hur gammal var du första gången du fick en riktig kärleks puss? ;$
 
Svar: Ska jag verkligen va helt ärlig?.. Fick min första riktiga kärlekspuss när jag och mathias hade varit tillsammans i en vecka haha :( innan det så var det bara fejkpussar haha.
 
Postat av Anonym: vill du ha längre eller kortare hår?
 
Svar: Vill ha längre hår &  mycket finare! Vill t.ex ha snelugg på båda sidorna då jag har toffs. Haha helt enkelt mycket finare och slätare hår! :) 
 
Postat av Anonym: hur lång är du?
Svar: Jag är ca 1.67-1.68 :)
 
Postat av Anonym: vem kommer före precis alla du känner?
Svar: jävligt bra fråga :o för har ingen aning haha.. 
 
Postat av Anonym:  vem är bäst å driver världens bästa blogg? ;)
Svar: jag såklart?! ;) haha skoja bara , självklart är det du! 
 
Postat av Anonym: ser du fram emot julafton? hur ska du fira den?
Svar: jadå! med familjen, släkt & kanske mathias familj om jag och han fortfarandre är tillsammans då. :)
 
Postat av Anonym:  vill du förlova dig?
Svar: Så småningom! :) 
 
Postat av Anonym: Vad har du för skostorlek?:)
Svar: 38-40 :) 
 
Postat av Anonym:  Vill du bli modell? Eller hellre kock? :P
Svar: haha vafan? Har ingen aning! :) 
 
Postat av Anonym: ditt drömjobb?
Svar: Jag har inte bestämt mig för vad jag vill jobba med! :)
 
Postat av Anonym: högklackat eller tennis skor?
Svar: Inget av dem, haha! 
 
Postat av Anonym: bh storlek? :r
Svar: Värst vad nyfiken du är då ;* B80 tror jag :$ 
 
Postat av Anonym: Om du fick välja att gifta dig med någon utav dessa, vem väljer du? 
Robert Pattinson? 
Akon? 
Florida? 
James Bond? 
jake gyllenhaal?
 
Svar: Vet typ inte vilka dem är :o haha jo det vet jag men.. Ingen aning om vem av dem :) 
 
Postat av Anonym: Vill du ha barn?
Svar: Ja men inte nu haha! :p 
 
Postat av Anonym: vad drömmer du om just nu? :)
Svar: Att jag får träffa du vet vem :')
 
Not me on this photo. Bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0