Första skoldagen avklarad!

Hej kära läsare! För någon timme sen slutade jag skolan första dagen :) ny klass på gymnasiet & jag tror allt att jag kommer trivas jättebra i denna klassen. Men det märker vi senare! :) dagen gick jättebra faktiskt, rundtur och allt fast jag vet redan vart allt ligger för har ju gått där ett år innan. Haha!
Nu ska jag hem och antagligen sjunga lips med en kompis.. Inte världens roligaste men vad gör man inte istället för och ha tråkigt? ;)
Ni får ha det så bra så hörs vi senare ikväll! Puss ;**


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen vill ha dig i den tävla klassen

Svar: och vem fan är du? haha shiiit, Klassen gillar mig lilla du. Så jävla omogen och skriva anonymt! (:
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-21 @ 01:14:16
Postat av: bella

du är så fin! :)

Svar: aw tack! :) detsamma!
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-23 @ 17:23:15
URL: http://bellz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0