snart bär det av till .. ?

Som rubriken lyder , snart bär det av till Tonår med min bästavän. Och min pojkvän stannar hemma hos mig och antagligen spelar när vi drar dit för han är så mesig och inte vill följa med.. ;) haha! 
Förlåt för att jag inte hunnit blogga något, men har haft fullt upp. Skolan startade för 3 veckor sen och vi har läxa och prov varje vecka ungefär.. Denna veckan hade vi 1 läxa och 2 prov eller ja det var inte direkt prov utan mer test. Men det gick bra! Fick betyget på testet så är rätt nöjd :D Så jag är väldigt upptagen på veckorna nu för tiden :/ + min pojkvän har sovit hos mig ända sen i fredags & sover även denna helgen också. Mysigt värre! :') Menmen! 
 
Ska ta och kika på när min pojkvän spelar nu medan min vän Annie lånar min dator och bloggar lite haha! ;) Kika gärna på hennes blogg : http://www.nattstad.se/anniiekroon värd och kika på den så gör det nu! :* 
 
Ha det bääääst , pussar! :) 
 

 


Kommentarer
Postat av: Stina

varför snackar du så mycket skit? jag menar du om någon borde ju veta hur det känns?!

Svar: vad pratar du om ? jag snackar inte skit om något eller någon. & ja jag vet hur det känns men vad har det med saken och göra ?
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-10 @ 13:33:06
Postat av: linah

jättefin blogg<3

Svar: tack så mycket ! dock hinner jag inte blogga så mycket så den är nog tråkig o läsa :/ <3
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-13 @ 02:24:39
URL: http://linaheve.devote.se
Postat av: Stina

har jävligt mycket med saken att göra eftersom du snackar skit om min systr. båtjävel

Svar: ursäkta? vem fan är din syster? jag snackar inte skit om någon. då har du hört jävligt fel jävla fitta . dra åt helvete
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-14 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0