mysa med finaste killen snaart

fööörlåt för dålig uppdate men har varit ute mycket det senaste + har börjat ny klass & ny linje på gymnasiet. 
 
Har för tillfället rätt mycket och göra i skolan, massa läxor & skit .. Så kommer nog inte ha så bra uppdatering för tillfället. Men jag ska försöka så gott jag kan! 
Denna helgen har varit grymt bra men den är inte slut ännu ;) 
 
Fredag: var på äventyrsgården i källby med klassen i 3.5 - 4 timmar :) Rätt chill där eftersom att vi fick fri tid det mesta & sen gjorde vi 6 stationer i lag. Mitt lag kom 2a då av 4 lag, vi var rätt bra då ;) Efter vi varit där så skjutsade min älskade mormor mig & två klasskompisar till stan. När vi kom fram dit så drog Adam hem direkt & Sofia stannade med mig för hon skulle möta upp sin brud & jag skulle möta upp min pojke :) Stod och tjöta lite med henne, sen stack hon & då stack jag och mötte min pojke & hans pappa. Så drog vi runt i stan lite innan hans pappa släppte av oss vid torget där vi mötte min gamla klasskompis. Så drog vi till rese och tog bussen hem till mig, haha! :) Fixade oss en stund innan min kära vän Annie & hennes pojke kom och hämtade oss ! Så drog vi till Skövde en sväng och där var det matfestival som vi var på. Träffade Tim en snabb sväng men det var ju inte så länge.. + det var första gången jag träffade honom.. kan ju säga att jag var rätt nervös, haha! :) Skulle visa dem vägen från station till festivalområdet men det gick ju inte så bra eftersom att dem stack iväg vid station när vi skulle till området menmen.. Hörde inte av honom nått mer under kvällen så det var ju skitsamma. Men vi stack till Falköping istället vid 23.30 för och träffa nåra, men blev KSS i skövde istället.. Lång historia varför det blev KSS. Efter KSS så drog vi hem, pallade verkligen inte va ute mera efter det. Så gick jag och min pojkvän och la oss när vi kom hem! :) 
 
Lördag: haha kanske låter rätt konstigt men.. Vi vaknade vid 15.22 på eftermiddagen ;o xd fast det kanske inte är så konstigt ? eftersom att vi kom hem vid 03 - 04 på natten.. heeh :') fixade oss, käkade lite. Väntade på min vän Annie som kom till mig runt 18 tiden :) vid 19.00 tror jag det var så drog vi till stan! Drog till Rodhos och käkade mat. Runt 21.00 så åkte vi till skogshyddan där vi mötte Jacob, Joel, Pontos, Anna, Simon och Koffe! Vi stod där och tjötade lite innan vi bestämde oss för att dra och tanka lite haha. ;) När vi hade tankat så drog vi till donken för och gå på toa, så blev det så att vi stod där och tjöta en hel del, vissa köpte ju mat dååå. Haha :) Efter donken i lidköping så drog vi till donken i Skara. HAHAHA! Efter det så åkte vi till Coop parkeringen där det skulle va bilträff men vi hann bara dit och sen var vi tvugna och köra hem annie.. När vi hade gjort det så åkte vi till Kinnekulle typ och pissade och tjöta lite innan vi bestämde oss för att dra hem. Så vi körde hem Jacob då som hade valt och åka med oss från att vi taanka tills vi åkte hem, haha ! :D 
Men tack för kvällen alla som var med och gjorde den till en av dem bästa! :D kärlek till er! ;** <3 
Nu ska jag och min pojkvän snart lägga oss och mysa i sängen som rubriken typ lyder, hihi (aa Om han nu kan sluta med sin musik och komma till mig i sängen :/ 
Ahja, pusspuss! :) 
 
Tidig födelsedagspresent av min söta pojkvän! Fyller dock om drygt 2 månader :$ äkta silverarmband! :') världens lyckligaste tjej här jao ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0