Engelska suger!

Sitter just nu på engelskalektionen och skriver en hel del uppgifter som ska lämnas in. Jätteroligt? - inte direkt! 
Men hittade nyss en sida som gjorde lektionen roligare ;) På torsdag ska vi ta upp det enligt läraren! Inte en pinne i klassen vet om det utom jag, Caroline & Alexandra, mohahah! :D Jag hoppas verkligen att klassen ställer upp för det vore jätteroligt och få åka till det där stället verkligen! Vad för ställe säger jag inte förrän på torsdag eller fredag ;) haha! 
Nej nu ska jag jobba vidare med engelskauppgifterna innan jag slutar 13.45! För då hämtar min pojkvän mig och då ska vi åka och handla åt min mamma som ligger hemma och är sjuk ! Stackars min mamma.. :( hehe, jag ska va extra snäll emot henne nu som hon är emot mig när jag är sjuk. hihi! (a) <3 
 
Ha det gött hej! ;) 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0