Chokladbollar på matten? - jao! ;)

 
Bakade chokladbollar på matten i tisdags, chill ! Funderar på och baka några nu och äta i smyg.. hehe eller om jag tar och gör det imorgon! Just nu sitter jag framför teven i storarummet och skriver med en kompis på fb + försöker få min pojkvän och svara på sms. Han åkte hem idag efter att ha varit här hos mig i en månad, kommer kännas fett konstigt att sova utan honom i min säng i natt.. :( Men jag överlever allt hoppas jag! 
Väntar på att klockan ska bli 21.00 typ så att jag kan dra ut en snabbis och möta min vän kristin och tjöta lite med henne, efter det blir det antagligen sängen och sova. Är inte speciellt pigg.. Menmen! 
Imorgon väntas en lång promenad med skolan på 1 mil & 1 km jätteroligt! "Host" Men när man går med kompisar och tjötar så tänker man inte speciellt mycket på hur långt det är, right? ;) Vi har friidrottsdag därför vi ska gå så långt. När vi vandrat den sträckan så ska vi äta & sen till skolan en snabbis innan vi får sluta. Rätt gött att man börjar 9.30 & slutar runt 12 - 1 någon gång (y) 
Kommer nog inte bli så mycket mer uppdateringa denna veckan för åker på lördag morgon rätt tidigt och mitt internet i mobilen fungerar inte så ah .. :( Men uppdaterar när jag kommer hem på söndag igen! :]] 
Tills dess får ni ha det så bra och läsa mina tidigare inlägg om ni inte läst dem redan ! :D Pusshej ! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojsan! Svarar han dig inte?;)

Svar: onödig kommentar jao. Jo han svarar mig. Vafan har du för problem eller?
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-21 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0