jobbig period nu ..

Hej kära läsare! 
Det är en väldigt jobbig period just nu så kanske inte är så mycket uppdaterad här.. men jag ska försöka så gott jag kan lovar! 
 
11/2-12 - 5-10/12 .. fick uppleva 8 månader med dig drygt och det var dem bästa i hela mitt liv även om du inte tror det. Fast jag började tröttna lite smått nu i slutet alltså den senaste veckan innan det tog slut idag.. Jag orkade inte längre helt enkelt, alltid jag som hörde av mig, alltid jag som fråga om vi kunde ses osv.. du hörde aldrig av dig till mig om inte jag gjorde det först. Det störde mig rätt mycket men ah.. Jag lever vidare nu även om jag saknar dig otroligt mycket. Och att ens bråka över en person? jag vill kunna prata med vem jag vill oavsett om du inte accepterar dem eller inte.. Men det är skitsamma nu ju för det är slut mellan oss och det kommer det vara för alltid så. Men du ska veta att jag saknar dig otroligt mycket. Detta var nog det bästa för oss båda istället för att bråka nästan hela tiden :( miss you. 
 
Mår jättedåligt pågrund av detta, har knappt sovit, kan inte äta för har fått ätstörningar nu.. känns som jag ska spy upp de jag äter :o så vågar inte äta typ :( Jag hoppas att det blir bättre snart. Jag orkar iaf skolan och det är nått som är konstigt :o trodde aldrig att jag skulle klara skolan när detta hände.. 
 
Nej, ska ta och börja med läxan och få se om jag blir klar med den så jag kan skicka in den innan jag lägger mig i sängen och somnar ! :) För imorgon bär det av till göteborg där jag ska träffa min vän Emil. Helt otroligt! Och nej jag är inte nykär för er som undrar. ( ni som vet det mesta tyst med er! ;) ) Ska va med honom hela dagen antar jag? Mysigt värre! :) Så ska kika på läxan nu och se om emil svarar på sms också om han inte redan somnat ;o haha :( Ska upp om 7 timmar för att fixa mig och skit, så vi hörs imorn eller nått . PussN kära läsare! ;** <3
 
Be with me my friend! 
Han ringer mig på kvällarna för att höra min röst & bara prata, supersöt är han! :'] <3
OLD PIC ON ME.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Goding, du vet vart jag finns,<3

Svar: tack, ja det vet jag. <3
fridagustavssson.blogg.se

2012-10-08 @ 10:34:40
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0