hänt massa därför jag inte bloggat!

Hejsan kära läsare! 
Ledsen för dålig uppdatering men det har hänt så jävla mycket nu det senaste så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen. Allt är bara skit. 
Bråk med mamma & pappa, tog tillbaks killen även fast jag är osäker fortfarande.. varför? 
Varför tog jag tillbaks honom om jag fortfarande är osäker? 
kanske var för att han var så jääävla gullig mot mig i torsdags.. 
Men ändå. Jag orkar verkligen inte att det bara blir bråk hela tiden, kanske ska släppa allt och gå vidare? 
Men jag kan inte släppa allt och gå vidare, för han är den första riktiga och seriösa killen jag haft. 
Eller jag vet inte ens om det varit seriöst? ..
Att allt det här ska få mig och må så jävla dåligt förstår jag mig inte på .. Men det är sant. Det får mig och må dåligt. 
Ska tänka igenom allt nu och se vad jag kommer fram till. 
Skolan går åt helvete nu också och jag som hade tänkt och fixa den för en gångsskull! :o :( fuck my lifeeee.
Ska ta tag i alla läxor och göra dem nu i veckan även fast en läxa är försenad.. 
Ser absolut inte fram emot fler prov nu iaf, det blir för mycket för mig. Menmen! 
Jag ska klara skolan, jag ska vara stark nu! 
Dem som känner mig för bra vet hur jag är, dem har mestadels sett min svaga sida.. men det finns EN som vet att jag kan vara stark också. 
 
Kärlek till alla vänner som gör mig på toppenhumör och verkligen finns där för mig! Ni är värda otroligt mycket, jag älskar er! <3
 
Ska lägga mig ner och sova i några timmar nu innan jag ska upp och fixa mig för att sedan dra till skolan, godnatt! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0