Del 3

Del 3 på frågestunden!
 
Postat av Anonym: eyecolor?;)
Svar: Min ögonfärg är blågrön :) om det var det du mena? ;)
 
Postat av Anonym: dricker du mycket? :)
Svar: Nej! :) 
 
Postat av Anonym: längtar du till nyår? hur ska du fira den? med vilka?
Svar: Jadå! Ingen aning faktiskt :)
 
Postat av Anonym: kommer du fira jul ihop med din kille?
Svar: Får väl se när det börjar närma sig om jag & hans familj ska fira tillsammans men tror inte det! :) 
 
Postat av Anonym: vill du gifta dig? isåfall hur ser din dröm klänning å ditt dröm bröllop ut? typ färger osv. lägg gärna upp bild :)
Svar: Senare i livet. Den ska vara vit och inte för lång! Det ska vara jättefint och överraskande :D haha!
 
Postat av Anonym: hur många barn vill du ha?
Svar: 2 :) 
 
Postat av Anonym: hur gammal tror du du är när du får ditt första barn? :)
Svar: ojdå, ingen aning faktiskt :o 
 
Postat av Anonym: har din pojkvän stora planer om er? typ fria osv?
Svar: Om det går som det ska med vårat förhållande så har han stora planer :'] Fria har jag ingen aning om!
 
Postat av Anonym: vill du leva ditt liv med matihas?
Svar: Jag har ingen aning, även om han är en av världens finaste och snällaste killar! Men vi har våra stunder..
 
Postat av Anonym: beskriv dig själv med 10 ord (A)?
Svar: 10 ord :o det kommer fan aldrig gå.. Snäll, omtänksam, rolig, flummig.. kommer inte på mer :p
 
Postat av Anonym: din bästastebästaste vän?!
Svar: hm.. ingen aning faktiskt. Finns inte så många jag kan lita på..
 
Postat av Anonym: någon du förlitar dig nått så enormt på?
Svar: Finns ingen typ :( har så jävla svårt för att lita på någon.. 
 
Postat av Anonym: vem tror du aldrig skulle kunna svika dig?
Svar: Hm.. jag vet inte :o 
 
Postat av Anonym: ser du framemot att svara på alla frågor?
Svar: Har svarat på mer än hälften nu så. 
 
Postat av Anonym: är du stolt över dig själv? :)
Svar: nja :) 
 
Postat av Anonym: har du syskon? hur många?
Svar: Ja det har jag. 1 lillebror! 
 
Postat av Anonym: vad föredrar du,? 
singel eller upptagen? upptagen eftersom att jag har pojkvän nu. 
fest eller hemmakväll? Både och! 
klänning eller kjol? Klänning.
mysbyxor eller onepice? Både och! 
 
 
Postat av Anonym: hur många frågor har du svarat på hittils?
Svar: typ 60
 
Postat av Anonym: kommer du svara på precis alla frågor?
Svar: ja?
 
Postat av Anonym: hur många frågor har du fått?:)
Svar: 104 stycken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0