Del 2!

Kör på del 2 direkt haha! 
 
Postat av Anonym: Vill du bo hos din familj eller vill du hellre ha eget? :)
Svar: Flyttar snart till min kompis som får egen lägenhet! :) 
 
Postat av: Anonym Vad vill du jobba som?
Svar: Har faktiskt ingen aning!
 
Postat av Anonym: Snyggaste kändisen du vet!?
Svar: One Direction killarna ;$ 
 
Postat av Anonym: Drömkillen?!
Svar: No idea! 
 
Postat av Anonym: Vad tycker du om frågestunder?
Svar: Roliga när inte en och samma person spammar med frågor ;) 
 
Postat av Camilla: Vill du gå på bio med mig på twilight part 2? ;)
Svar: Får se vem / vilka jag ska gå med på den filmen ;) 
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla
 
Postat av Anonym: Vart köper du dina kläder?
Svar: Gina, rydéns, HM. :) 
 
Postat av Anonym: bästa sko affären?
Svar: Rusta har världens goaste Uggs(stavning) nu! :D Men annars köper jag i olika skobutiker.
 
Postat av Anonym: bästa skådespelare?
Svar: ingen aning :o 
 
Postat av Anonym: hur mår du idag? :D
Svar: Superbra! eller inte.. sådär faktiskt :/ 
 
Postat av Anonym: fan va frågor du fått, vad ska jag fråga då? hm, snyggaste klädplagget du har? ta en bild å lägg ut!
Svar: haha.. Mina nya jeans & min jacka antar jag! :) Kommer i ett annat inlägg pga att jag är i skolan nu. :)
 
Postat av Anonym: dina snyggaste skor, vill se bild :D
Svar: Skönare skor finns inte! 
 
Postat av Anonym: favorit program på tv?
Svar: kollar inte speciellt mycket på teve så har ingen aning :p
 
Postat av Anonym: du har rätt mycket att svara på nu, hur känns det? :)
Svar: Lite jobbigt men det är roligt :) 
 
Postat av Anonym: varför har du blogg på blogg.se o inte på någon annan sida? :)
Svar: För orkade inte med dem andra sidorna :)
 
Postat av Anonym: vem har gjort din design?
Svar: Bella Olofsson! Hennes blogg: http://bellz.blogg.se/
 
Postat av Anonym: ser du framemot att kunna gå till baren om ett år? det gör jag, med dig... ;)
Svar: Ohja! naw gullig du är ;) 
 
Postat av Anonym: hejhejhejhej, vad heter du? hela ditt namn asså ;d
Svar: Hejsan! Skriver tyvärr inte ut hela mitt namn pga olika anledningar ;) 
 
Postat av Anonym: hur många vänner har du på din fb? hur många snackar du med där?
Svar: 1262. Haha inte många! ;p
 
Postat av Anonym: vem drömmer du om på nätterna?
Svar: Drömmer inte om någon direkt, vet knappt ens vad jag drömmer om haha.. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0