teverummet med bror min!

Hejsan! Sitter just nu i storarummet med min bror & kollar på teve. Våra föräldrar är och handlar men dem kommer väl snart.. & då ska vi äta lite hoppas jag! Är jättehungrig :')
Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit i skolan & sedan följde två kompisar med mig hem. Då sjöng vi lips en stund sen drog dem hem & jag la mig för och vila men så blev det inte.. :/ Men dagen har varit rätt bra ändå! :)
Ska bara ta det lugnt nu ikväll, äta & kika på teve innan jag går och lägger mig. Har ju skola imorgon också så.
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon kära läsare! puss :)
 
två bilder på mig & min fina pojkvän! :')

Kommentarer
Postat av: linah

sjukt bra blogg :D

Svar: tack så mycket :D
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-04 @ 02:11:48
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0