soffhäng & tevetittande!

Sitter i soffan och kollar på teve med min kära pappa just nu! haha.. :) Skriver lite på facebook med en av mina nya klasskompisar också, hon är trevlig! :) Pratade dock lite med henne i skolan imorse också så. ;) åååh jag gillar verkligen min nya klass! Trivs bättre i denna än den förra helt klart. Gillade ju typ bara hälften om ens det i den förra klassen :/ hehe.. Men detta kommer bli 3 grymma år med en grym klass! :D 
 
Ska nog ta något och äta snart eller ah då mamma kommer hem, för hon vet typ vad vi får äta haha .. :) 
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon ! Puss ;) 
 
'
Gammal bild på mig & min bääästavän även min gamla klasskompis! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0