farbror är på besök ett tag !

Tjenare! Förlåt för att det inte blev nått inlägg igår men orkade helt enkelt inte :/ + åkte hem en snabbis efter skolan igår och laddade telefonen, åt lite & inväntade en kompis. Sen drog vi in till stan igen! Skulle till skolan och kika på film, skolan hade nämligen filmkväll så ;) Jag var hemma runt 23 tiden så jag var rätt trött då & somnade typ direkt när jag kom hem , haha! :) Därför hann jag inte blogga något igår, ledsen! 
 
Idag hade jag skola igen, inget speciellt har hänt typ. Bara vanliga lektioner, haha. Dock fick vi sluta tidigare idag och det är alltid azuuum ! :D hahah. Det kommer vi även få göra imorgon också så det är rätt chill ! ;) 
När jag kom hem från skolan så följde min vän Emelie med hem, fast vi satt ju bara vid varsin data + kollade på teve så vi var inte så sociala mot varandra, hahah! Hon stack för 45 minuter sen typ & jag sitter fortfarande framför teven med datan.. haha :( 
 
Min kära farbror är här på besök ett tag & han är en av dem skönaste människorna som finns, jag svär! Skojbråkar & spelar och allt möjligt med honom ;) haha kanske låter lite konstigt men det är faktiskt roligt! :D men han är ju dock typ lika gammal som min mamma så :p haha! 
 
 
Men jag ska dra mig nu, vi hörs senare! ;* pusssar! 

Kommentarer
Postat av: Linn

gud vilken fin blogg du har asså! Men skulle du vilja göra ett bloglovin byte? :D KRAM!

Svar: tack så mycket! inte för att jag vet exakt hur man ska göra ett bloglovin byte men visst ;d kram ! btw: förlåt för sent svar, men har varit upptagen! :/
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-26 @ 12:45:47
URL: http://lilso.se
Postat av: linnéa

Fin blogg! :)

Svar: tack så mycket! :)
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-30 @ 18:26:45
URL: http://www.linnesa.blogg.se
Postat av: Moa

Jätte fin blogg!

Svar: tack så mycket!
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-30 @ 20:33:44
URL: http://www.mollenhoffs.blogg.se
Postat av: C

undra om jag kan skriva att din blogg är fin utan att man får skäll?
man kanske t.om kan följa dig?
om man får......

Svar: varför ens kommentera när vi inte är vänner längre? du får väl göra som du vill , men jag vill inte ha nått med dig och göra helt enkelt. För jag får bara tillbaks allt som hänt under hela mitt liv när jag ser dig.. jag vet inte varför men det blir så bara.
fridagustavssson.blogg.se

2012-08-31 @ 15:53:54
Postat av: C

undra om jag kan skriva att din blogg är fin utan att man får skäll?
man kanske t.om kan följa dig?
om man får......

2012-08-31 @ 15:54:22
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla
Postat av: helen

fin blogg!

jag behöver hjälp, jag ska ha skolfoto nu på måndag och jag kan verkligen inte bestämma mig vilken av tröjorna jag ska ha på mig! bilder finns uppe på bloggen NU, hjälp mig och rösta!:)

Svar: tack så mycket! Okeejj, självklart kan jag kolla & se vilken som är finast och försöka hjälpa dig och välja rätt! :)
fridagustavssson.blogg.se

2012-09-01 @ 18:53:54
URL: http://radovancev.blogg.se
Postat av: C

vad är det du får tillbaka? hahha, de är rätt patetiskt att så fort du ser mig ute börjar dit skitsnack drabbla igång direkt.
men äre så du ska ha det så ;)

2012-09-03 @ 20:43:47
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0